قیمت خرید محلول ماینوکسیدیل 2 و 5 و 10 درصد ریگروکس خارجی اصل (کانادا)

ماینوکسیدیل ریگروکس درمان ریزش مو و رویش مجدد مو

محلول ماینوکسیدیل (به انگلیسی: Minoxidil) دارویی است که به شکل سیستماتیک هنگام زیادی فشار خون (فشار خون بالا) مصرف می گردد و به صورت موضعی (محلول 2% یا 5% یا 10%) برای درمان طاسی و ریزش موی آندروژنیک برای آقایان و خانم ها استفاده می‌ شود.

محلول ریگروکس دوره فاز رشد فعال مو را افزایش داده و باعث ضخیم شدن موهای نازک (موهای مینیاتوری) می‌ شود. این محلول باعث تقویت موهای کرکی سر می‌ گردد و به تدریج موها بلند تر و ضخیم تر می‌شوند.

پر شدن ریش و سبیل با ماینوکسیدیل ریگروکس

این محلول در آقایان برای پر شدن و ضخیم شدن ریش هم بسیار کاربرد دارد و نتیجه ای فوق العاده دارد. بدون روش های جراحی کاشت موی سر و ریش می توانید با هزینه ای بسیار کمتر طاسی و یا کم پشتی موی سر و ریش را رفع کنید.

انواع محلول ماینوکسیدیل ریگروکس

محلول ماینوکسیدیل داری 3 نوع به شرح زیر:

محلول ماینوکسیدیل 2 درصد : مخصوص خانم ها می باشد.

محلول ماینوکسیدیل 5 درصد : مخصوص آقایان و خانم ها می باشد.

محلول ماینوکسیدیل 10 درصد : مخصوص آقایان می باشد.

درمان ریزش مو

امروزه درمان های بسیاری برای ریزش موها نسبت به گذشته وجود دارد. اکثر افراد به دنبال یک راه حل آسان برای جوابدهی سریع می باشند. minoxidil solution regrowex برای اینگونه افراد انتخاب بسیار خوبی میتواند باشد.

ماینوکسیدیل چگونه باعث رشد مو می شود ؟

ماینوکسیدیل دوره فاز رشد فعال مو (Anagen) را افزایش داده و باعث ضخامت و حجیم شدن موهای نازک (موهای مینیاتوری) می‌ شود. در واقع ماینوکسیدیل باعث تقویت و حجیم شدن موهای کرکی سر شده و به تدریج موها بلندتر و حجیم تر می کند . به عبارتی ریزش مو را در مناطقی که مو نازک و ریشه ضعیف شده است ،کند کرده و سبب تقویت موهای نازک می گردد. این محلول دوره فاز رشد فعال مو را افزایش میدهد.

آیا می شود ماینوکسیدیل را برای کاشت مو استفاده کرد ؟

بله. بیشتر متخصصان پوست و زیبایی بعد از کاشت مو داروهای رشد موی موضعی مثل ماینوکسیدیل استفاده می‌ کنند. این داروها نه تنها آسیبی به موهای کاشته شده نمی‌ زند بلکه باعث تحریک در رشد آنها نیز می‌ گردد.

آیا ماینوکسیدیل را می شود برای ریش و سبیل استفاده کرد؟

بله. از ماینوکسیدیل می‌ شود برای درمان افرادی که ریش‌ های کم پشت دارند استفاده کرد. در ابتدا بهتر است این افراد زیر نظر متخصص پوست یا غدد بررسی شوند تا مشخص شود که مشکل هورمونی ندارند و سپس درمان با مینوکسیدیل را شروع کنند. ماینوکسیدیل برای افزایش موهای ریش ، بهتر است از درصد کمتر ماینوکسیدیل 2% برای شروع استفاده شود ولی می‌ توان در ابتداء شروع درمان از ماینوکسیدیل 5% هم استفاده کرد .

محلول ماینوکسیدیل ریگروکس ساخت کجاست

محلول ماینوکسیدیل ریگروکس محصولی خارجی و تولید کشور کانادا بوده و دارای فرمولاسیونی جهت جلوگیری از ریزش و تقویت ریشه مو شده که باعث رویش مجدد موها و حجیم شدن موها می گردد.

Regrowex به عنوان یک آزمایشگاه داروسازی در تورنتو ، کانادا از سال 2011 تأسیس شده است. که سال هاست که در صنعت درمان ریزش مو با اطلاعات دقیق و بی طرفانه جهت مشکلات ریزش مو فعالیت می کند.

روش مصرف محلول ماینوکسیدیل

مقدار مصرف را پزشک تعیین می کند. ولی مقدار تجویز معمولی این دارو به قرار زیر است:

هر 12 ساعت (صبح و شب) هر بار 40 قطره (یک میلی لیتر تا خط نشانه) بر روی مناطق کم موی سر از قسمت وسط به اطراف چکانده شود.